Statystyki

Trasy naszych spływow kajakowych :

 

Lp. Rok Rzeki Trasa Dystans
1. 1999 Drawa Czaplinek – most na trasie Drawsko Pom-Kalisz Pom. 80,0
2. 2000 Drawa Stary Potok – Pstrąg 59,0
3. 2001 Brda Świeszyno – Małe Swornegacie 75,5
4. 2002 Młosina, Zbrzyca, Brda Leśno – Gostycyn 122,5
5. 2003 Piława Sikory – most koło Krępska 92,0
6. 2003 Rurzyca Trzebieszki – Krępsko 18,0
7. 2004 Bukowina, Łupawa Załakowo – Mała Gardna 92,5
8. 2005 Słupia Gowidlino – Łysomiczki 78,7
9. 2006 Dobrzyca, Piława Iłowiec – Dobrzyca 57,6
10. 2006 Gwda Gwda Wielka – Płytnica 68,0
11. 2007 Korytnica Mirosławiec – Bogdanka 38,0
12. 2007 Drawa, Noteć Drawno – Stare Bielice 75,5
13. 2008 Studnica, Wieprza Miastko – Darłówko 113,0
14. 2009 Gwda Drężno – Gwda Mała 25,0
15. 2009 Biała, Czernica, Gwda Biały Bór – Lędyczek 56,5
16. 2010 Wel Kalbornia – Bratian 91,0
17. 2010 Drwęca Bratian – Brodnica 52,5
18. 2011 Parsęta Nowy Chwalim-most na trasie Tarnowo-Połczyn Zdrój 44
19. 2012 Radew, Parsęta Żydowo – Pustary 108
20. 2013 Ina Recz-Goleniów 91
21. 2014 Mała Wełna, Wełna Kłecko – Jaracz Młyn 75
22. 2015 Parsęta most na trasie Tarnowo-Połczyn Zdrój – Kołobrzeg 100
23. 2016 Łeba Miłoszewo-Bożepole Wielkie 25
24. 2016 Piaśnica Jezioro Żarnowieckie-Bałtyk (Dębki) 7
25. 2017 Wda Bałachy – Tleń 131

Statystyki wg poszczególnych kierowników spływów :

 

 

2016-dni-z-ogniskiem

2015-km

2016-dni-polowow

2016-dni-bez-deszczu

2016-ilosc-browarkow

2016-sredni-dzienny-przebieg

 

Statystyki odwiedzin naszej witryny internetowej :

 

Statystyki odwiedzin naszej witryny internetowej dostępne są tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli chcesz wiedzieć jak wyglada ilość wejść na stronę, możesz (po uprzednim zalogowaniu) zobaczyć tutaj : SiteStats

 

13 komentarzy

Tomasz on 2012/08/15 at 07:41.

Mam uwagę do „dni z ogniskiem” dla spływu 2012 – statystyki są nieco inne, zaraz je przypomnę:

sobota – Lubowo – ognisko
niedziela – Lubowo – ognisko
poniedziałek – Hajka – ognisko
wtorek – Hajka – ognisko
środa – Białogórzyno – ognisko
czwartek – Białogórzyno – ognisko
piątek – przy moście – brak ogniska
sobota – brak ogniska

Jak dla mnie 6/8 = 75% dni z ogniskiem, chyba że nie znam się na matematyce.

A co do pierwszego dnia spływu – padało przez 3 min.

as on 2012/08/15 at 12:07.

matematyka jest „twarda” i jak widac znasz ja ale historia ma rozne oblicza…. 4/8=50% natomiast logika jest nieublagalna – w sytuacji gdy w danym dniu deszcz padal przez 1 minute mozna mowic ze w tym dniu nie padal deszcz??

Tomasz on 2012/08/15 at 15:30.

Tylko, że dni z ogniskiem było 6 a nie 4! Ogniska nie było tylko na ostatnim biwaku i w sobotę kiedy kończyliśmy spływ. Tak to codziennie było ognisko, pamietam, bo albo Michał Sląski albo ja je rozpalaliśmy.

Acha, pamiętam jeden spływ, chyba u Michała, popadalo pewnego dnia 30 sekund i wujek powiedział „Dzień w zasadzie był bezdeszczowy” i zaliczono go jako bezdeszczowy.

Tomasz on 2012/11/18 at 08:35.

Widzę, że statystyki nie zostały zmienione. Chyba się pogniewamy. 😛

Tomasz on 2012/08/15 at 07:42.

Acha, u Roberta wyszło 16,0 km dziennie, jak przez jeden spływ cały czas na biwaku stacjonowaliśmy? 🙂

as on 2012/08/15 at 12:03.

na jednym biwaku stacjonowaliśmy rok temu – na Parsęcie a kierownikiem byl GS

Ajtek on 2012/08/15 at 20:52.

No pewnie ze z kilometrazem u Roberta jest walek. Pamietam jak nad tym jeziorem przy tym wigwamie z drewna mielismy biwak i tam caly czas bylismy. Kronika potwierdza: „Piątek 22.07.2005 j. Głębokie
Kolejny dzień, który nie przynosi zmiany pod względem pogody. Przybyliśmy tutaj we wtorek, a jest już piątek”. Chyba ze dzien bez plyniecia nie dolicza sie do mianownika, ale wedlug mnie to oszustwo. W mianowniku powinno byc zawsze 8, czyli 78,7/8=9,8375 km, a nie 16 km. Zgodze sie na pozostawienie 16 km jesli zmieni sie nazwe na „dzienny przebieg rzeczywistego plyniecia” 😀

Ajtek on 2012/08/16 at 12:49.

Z reszta tam nad tym jeziorem dostalismy pamietne „Zestawy ratunkowe” od Ciebie wujku 🙂

Tomasz on 2012/08/26 at 19:17.

Jakoś nie widzę żeby statystki zostały poprawione.

Tomasz on 2013/02/12 at 20:39.

Jakoś nie widzę żeby statystki zostały poprawione. (2)

Tomasz on 2013/02/12 at 20:39.

Jakoś nie widzę żeby statystki zostały poprawione. (3)

petka on 2013/02/12 at 21:09.

Tomaszu rozumiem konemtarze, ale ja jestem tylko administratorem strony. Prosze kierować zażalenia do As’a. 🙂

Anonim on 2013/07/03 at 18:52.

Po raz kolejny przypominam o błędzie w statystykach!

Leave Your Comment